FAQ

CoffeeA7 - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

W jakim czasie otrzymam dostawę?

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych, przy czym zawsze staramy się, aby zamówienie dotarło jak najszybciej. Wynika to z oczekiwania na zaksięgowanie Twojej wpłaty, a także z przygotowania paczki wraz z zamówieniem oraz jej dostawę. Jak tylko paczka będzie gotowa do wysyłki, poinformujemy Cię o tym w wiadomości mailowej. Kiedy kurier odbierze od nas paczkę, powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 2 – 3 dni.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki uzależniony jest od wybranego dostawcy. Darmowa dostawa obowiązuje od wszystkich zamówień powyżej 149zł. Pamiętaj także, że nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat przy wyborze metody płatności za pobraniem.

Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

Oczywiście. W momencie, kiedy Twoje zamówienie trafi do doręczenia, otrzymasz od nas wiadomość z linkiem monitorującym, dzięki któremu będziesz wiedział, gdzie w danym momencie znajduje się Twoja przesyłka.

Jaki sposób dostawy wybrać?

Wszystkie nasze dostawy oraz zwroty zamówień realizujemy z firmą furgonetka.pl. Masz realny wpływ na wybór twojego dostawcy oraz jego ceny. Pamiętaj, że nie pobieramy żadnej opłaty za wysyłkę od wszystkich zamówień na kwotę powyżej 149 zł.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, jeśli mieszkasz na terenie Kołobrzegu. Zapraszamy!

Moja paczka nie została dostarczona.

Jeśli przydarzyła się sytuacja, w której kurier próbował dostarczyć zamówienie podczas Twojej nieobecności, bądź paczka nie została dostarczona z winy kuriera, to kurier podejmie kolejną próbę dostarczenia. Jeśli w takim przypadku znów nie uda się dostarczyć zamówienia, dojdzie do trzeciej próby. Po trzech nieudanych próbach Twoja paczka trafi do magazynu firmy kurierskiej, a stamtąd zostanie odesłana do CoffeeA7.

Jeśli od paru dni czekasz na zamówienie, którego w dalszym ciągu kurier nie dostarczył, a także nie otrzymałeś żadnej wiadomości od przewoźnika w sprawie dostarczenia przesyłki – koniecznie poinformuj nas o tym w wiadomości mailowej pod adresem biuro@coffeea7.pl, lub telefonicznie, z krótkim opisem sytuacji oraz imieniem i nazwiskiem, podanym w trakcie zamówienia. Wówczas będziemy mogli sprawdzić status przesyłki, a w razie potrzeby zgłosić jej zaginięcie.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostarczeniem paczki?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą. Z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed próbą doręczenia (zazwyczaj tego samego dnia z samego rana, jeśli został podany numer telefonu przy składaniu zamówienia).

Czy muszę mieć konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

Nie musisz zakładać konta, aby zrobić zakupy w naszym sklepie. Jednak rejestracja niesie za sobą same korzyści. Będziesz mógł przeglądać swoje zamówienia, otrzymywać zniżki na wybrane produkty dla Ciebie oraz wiele innych opcji.

Jak założyć konto w sklepie?

Kliknij pole “Moje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony. Wypełnij swoje dane kliknij przycisk “Zarejestruj się”

Jak zalogować się na swoje konto?

Kliknij pole “Moje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony. Wpisz swój adres e-mail i hasło podane podczas rejestracji. Możesz również skorzystać z danych znajdujących się na karcie lojalnościowej, jeżeli otrzymałeś ją wraz z zamówieniem. Kliknij przycisk “Zaloguj się”.

Nie pamiętam hasła, nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

Dla Twojego bezpieczeństwa hasła, które podałeś przy rejestracji przechowujemy jedynie w formie zaszyfrowanej, więc nie znamy Twojego hasła. Jeżeli nie pamiętasz hasła kliknij tu aby zmienić hasło. Na stronie, która się otworzy podaj swój adres e-mail, na który zostanie wysłany link aktywujący nowe hasło. Możesz również skontaktować się z nami, celem utworzenia nowego hasła.

Jak usunąć swoje konto?

Jeżeli chcesz usunąć swoje konto w naszym sklepie, wystarczy, że skontaktujesz się z obsługą naszego sklepu, wysyłając wiadomość na adres biuro@cofffeea7.pl

Czy otrzymam fakturę wraz z zamówieniem?

Podczas składania zamówienia możesz wybrać w jaki sposób ma być dostarczona faktura. Może znaleźć się w przesyłce z towarem lub zostanie dostarczona elektronicznie.

“Chwilowy brak” jak mogę się dowiedzieć, kiedy towar będzie dostępny?

Jeżeli chcesz uzyskać informacje na temat dostępności wybranego produktu, skontaktuj się z obsługą klienta wysyłając wiadomość na adres biuro@coffeea7.pl

Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?

W naszym sklepie masz do wyboru kilka opcji opłacenia zamówienia: Przelew tradycyjny, Przelewy24, BLIK

Po jakim czasie księgowana jest płatność?

Płatności dokonane przez Przelewy24 i PayPal księgowane są w ciągu kilku minut. W przypadku przelewu tradycyjnego, może to potrwać nawet do 3 dni.

Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem, co zrobić?

Jeśli dotarł do Ciebie towar niezgodny z zamówieniem, koniecznie skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod numer 094 713 61 77, bądź wysyłając wiadomość na adres biuro@coffeea7.pl. Dział obsługi klienta chętnie udzieli Ci pomocy.

Czy mogę zrezygnować z zakupu dokonanego w sklepie internetowym?

Dokonując zakupu w sklepie internetowym masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegóły dotyczące zwrotu podane są w regulaminie sklepu.

Gdzie przekazać zwracany produkt?

CoffeeA7
ul. Jagiellońska 22c/16u
78-100 Kołobrzeg

Prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.

Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?

Zwrotu płatności dokonamy do 14 dni od przekazania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się z wykonaniem zwrotu do momentu otrzymania produktu lub czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

W jakich godzinach można się z nami skontaktować?

W dni robocze, w godzinach 8:00-16:00 możesz się z nami skontaktować telefonicznie oraz na czacie. Wiadomości e-mail możesz wysyłać o dowolnej porze dnia i nocy.

Twój koszyk

Dodaj pierwszy produkt.